Barnebursdag på JumpYard i SNØ

Barnebursdag på JumpYard - den kuleste barnefesten!

Ønsker dere å arrangere en fest for en som fyller år? Så sjekk ut JumpYards fest! La barna sprette av trampolinene, kjempe gjennom ninjabanan eller spille raske kamper på fotballbanen. Eller hvorfor ikke ta en tur i vår SkyRider – en Zipline i taket (valgfritt). Dette er den opplagte festen for deg som vil slippe å rydde og planlegge bursdagen selv. Du får ditt eget fine selskapslokale, pizza eller burger, drikke og en liten overraskelse til bursdagsbarnet. Bestill et minnerikt barneselskap på JumpYard SNØ som barna vil elske!

Vår profesjonelle personal er selvfølgelig alltid tilgjengelig i lokalene. Om du vil kan du bestille lekeleder til festen.

Man-tors – 270 kr/pers.
Fre-søn* – 300 kr/pers.

  • 1 time trampolinehopping
  • Sokker med anti-skli
  • Bursdagsrom
  • Pizza / Hamburger**
  • Drikke (juice)
  • Gavepose for bursdagsbarnet
  • Silikonarmbånd til alle deltakere
  • Hver 1 tur i SkyRider (lengdebegrensning 125 cm)

Man-tors – 230 kr/pers.
Fre-søn* – 260 kr/pers.

  • 1 time trampolinehopping
  • Sokker med anti-skli
  • Bursdagsrom
  • Pizza / Hamburger**
  • Drikke (juice)
  • Gavepose til bursdagsbarnet

Man-tors – 180 kr/pers.
Fre-søn* – 210 kr/pers.

  • 1 time trampolinehopping

  • Sokker med anti-skli

  • Bursdagsrom

  • Drikke (juice)

Mat er ikke inkludert i denne pakken.

*Røde dager og skoleferier er inkludert i helgeprisene.
**1/3 pizza eller 1 hamburger per person.

Bestiller du Maxi eller Midi står vi for tallerkener, bestikk, glass och servietter.

 

Ekstra snacks, drikke og søtsaker
(legges til i trinnet "Utvidelser")

Ekstra aktivitet
(legges til i trinnet "Utvidelser")

FAQ - Fester

Samling i resepsjonen ca 15 minutter før festen begynner å telle inn og sjekke inn alle festdeltakerne. Band og JumpSocks deles ut til alle deltakere. Vi sjekker for mat og allergier.

Vi går sammen inn i festavdelingen hvor du får tildelt et større skap for å henge opp klær og pakker. JumpYard er ikke ansvarlig for verdisakene dine, så lås dem i våre skap!

Sammen med festvert går vi mot parken og når festvert forteller er det fri lek som gjelder i 60 minutter. (festverter vil ikke være inne i parken men vi har andre ansatte der som gjerne hjelper deg hvis det er noe).

Etter 60 minutter med hopp, melder vi i høyttaleren at det er på tide å bevege seg mot festavdelingen. Samme inngang som du kom.

Du får tildelt et rom som du har tilgang til i ca 40 minutter og det blir mat/drikke etter bestilling. Festvertene vil være tilgjengelig for deg i festavdelingen eller i parkens resepsjon dersom du mangler noe eller ønsker mer drikke/mat.

For dere som har booket MAXI-festen slutter ikke eventyret etter disse 40 minuttene i lokalet, men nå kommer festvertene og henter dere og vi drar sammen til vår SkyRider for en utfordrende tur!

(Merk! Ingen gjenstander kan legges igjen på rommet, men godt i skapene. Maxi-pakken med tilhørende SkyRider-tur tar litt lengre tid, så regn med nesten 2,5 time til denne festen.

Eksempel (fest booket kl. 13.00). Tell ca. 2 timer fra avlevering til henting.
Samling: 12.45,
Hopp: 13.00-14.00,
Festlokale: 14.00-14.40,
SkyRider ca 14.40-15.15 (ved bestilling av MAXI-fest).

Vi vet ikke hvor mange som kommer på festen, så hvordan skal vi bestille?
Du bestiller og betaler for så mange du inviterer til festen. Skulle tallet endres, vil det bli rettet på stedet på festdagen. Til slutt betaler du bare for så mange som kommer, men for minst 6.

Vi blir flere/færre på festen enn vi booker for. Trenger vi å kunngjøre dette?
Du trenger ikke gi beskjed på forhånd om du blir flere eller færre på festen. Vi løser det på stedet på festdagen. Skulle du derimot være mer/mindre med 5, vennligst send oss en mail et par dager før så noterer vi det i bestillingen og kommer tilbake til deg.

Må du betale umiddelbart ved bestilling?
Ja, du må betale for festen direkte ved bestilling. Rettelser av endringer gjøres på stedet på festdagen. Blir du færre gis det en retur og blir du flere betaler du tillegget.

Kan du avlyse en fest?
Du kan avlyse festen inntil 7 dager før. Skulle du få en hindring/sykdom når det er mindre enn 7 dager igjen, hjelper vi deg med å booke om festen til ny dag og tid.

Vi ønsker å bytte pakker på festen, legge til is/godteri eller slette noe. Hvordan gjør vi det?
Send oss en epost senest 2 dager før så noterer vi det i bestillingen og kommer tilbake til deg. Vi er fleksible og løser ofte forespørsler om endringer i siste liten også.

Vi blir færre enn 6 deltakere. Hvordan gjør vi da?
Det er mulig å ha en fest for mindre enn 6 personer, men du betaler alltid for minst 6 personer. Bestill en fest for 6 personer og gi oss beskjed om hvor mange dere blir.

Hva er aldersgrensen som gjelder på festen?
Det er samme aldersgrense på fest som ved vanlig hopp. Vennligst se FAQ.

Vi har et yngre søsken som ikke har fylt 4 år ennå. Kan det være en del av festen?
Småsøsknene kan være med på festen men får dessverre ikke hoppe inne i parken da vi har aldersgrense på 4 år.
Hvis barnet er mellom 4-6 år, er det greit å legge dem til som en vanlig hoppetime. Da må også en voksen hoppe (uten ekstra kostnad) med barnet og holde seg på sikkerhet i parken.

Barn 0-3 år får av sikkerhetsgrunner ikke hoppe hos JumpYard.

Barn 4-5 år, kan hoppe hvis de har en voksen i lokalet som tar ansvar for barnet. Hvis den voksne ikke har betalt inngangsbillett, må denne vente i vår kafédel/på tribunen.

Barn 6-10 år kan hoppe selv både på hverdager og i helger, men med en voksen i lokalet som har ansvar for barnet. Den voksne behøver imidlertid ikke å være med på trampolinene.

Barn 11 år og oppover kan komme hit selv og hoppe, men den foresatte har likevel ansvar for dem i den tiden de er her.

Last ned en hyggelig festinvitasjon her. Du kan fylle ut og lagre PDF-en (A4) selv.

Vilkår

Det er mulig å ta med egen kake, godteripose eller kaffe på festen, ta med egne tallerkener og bestikk i slike tilfeller. Isfakler på kaken unngås på grunn av brannalarm.

Vær oppmerksom på at du dessverre ikke kan ta med egen mat eller chips, popcorn eller lignende til festen.

Dersom noen av gjestene blir syke eller på annen måte forhindret, regulerer vi prisen på stedet. Du betaler kun for gjestene som kommer på festen, men minst 6.